loading...
خادم الحجه
دوست بازدید : 49 پنجشنبه 18 خرداد 1391 نظرات (0)

باب الله امام زمان علیه السلام است . همین قدر که به من ناچیز التماس دعا می گویی

و درخواست می کنی ، همین قدر به خود امام زمان علیه السلام بگو و عرض نوکری

کن و بگو : نوکرت هستم و تو آقای من هستی .

همه ی خرج های غلام ونوکر به گردن آقا و ارباب است . اگر گرسنه باشد ،

برهنه باشد ، بیمار باشد ، خانه بخواهد ، همسر نداشته باشد ،  تمام این ها به

عهده ی ارباب است که او را سیر کند ، بپوشاند ، مداوا کند ، منزل بدهد و

 همسر
برایش بگیرد . به آقا بگو من نوکر شما هستم و شما ارباب من هستید ؛

آخر به شما برمی خورد که نوکرت گرفتار باشد ! بده آقا . اگر رفتی و گفتی

و اثری ندیدی بر من نفرین کن .

برو در خانه ی امام زمان علیه السلام ؛ مثلا اگر به سامرا رفتی ، به سرداب مطهر

 که خانه ی پدری امام زمان علیه السلام بوده برو ، به در خانه ی ملکی امام زمان

علیه السلام
برو . بگو آمده ام و رها نمی کنم . نوکر کجا باید برود ؟ پیش آقا .

فرزند کجا باید برود ؟ پیش بابا . رعیت باید کجا برود ؟ پیش ارباب و شاگرد

کجا باید برود ؟ پیش معلم . شما آقا و مولا و معلم و ارباب من هستید ؛ تا نگیرم

نمی روم . اگر چه بچه ی چموشی هم هستم و دل شما از دست من خون است

و خودم هم معترفم
                                 اما با تمام این ها کجا بروم ؟

                                                

                                                    « گزیده ای از سخنرانی مرحوم حلبی
سال 1347 ه ش زاهدان»

                  « منبع : کتاب آفاق انتظار»

 

امام زمان

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 25
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 14
  • بازدید سال : 85
  • بازدید کلی : 4,627